kuriér zadarmo priamo na adresu (objednávka kuriéra na stránke DPD).Kuriér prinesie štítok na vrátenie a po príchode potvrdí vyzdvihnutie.
1. Tovar určený pre vrátenie starostlivo zabaľte, vložte do krabice spoločne s vyplneným a podpísaným formulárom vrátenia.
2. Predtým ako balík odovzdáte kuriérovi, prosím, uistite sa, že tovar je zabalený tak, aby sa zabránilo poškodeniu pri preprave.
Vrátenie tovaru na odbernom mieste DPD
vygenerujte štítok na vrátenie pokiaľ nechcete čakať na kuriéra a odneste balík na odberné miesto Pickup (objednávka štítku pre vrátenie na stránke DPD).
1. Tovar určený pre vrátenie starostlivo zabaľte, vložte do krabice spoločne s vyplneným a podpísaným formulárom vrátenia.
2. Na Vašu e-mailovú adresu obdržíte štítok na spiatočnú prepravu.
Prosím, vytlačte ho a nalepte na Váš balík. Uistite sa, že na balíku nie sú viditeľné žiadne iné štítky.
3. Predtým, ako balík odovzdáte na odberné miesto Pickup, prosím, uistite sa, že tovar je zabalený tak, aby sa zabránilo poškodeniu pri preprave.
Packeta
Máte možnosť realizovať vrátenie tovaru zadarmo prostredníctvom tohto prepravcu.
1. Zabaľte nevyhovujúce produkty a vyplnený papierový formulár na vrátenie do krabice, na ktorú následne nalepte štítok na vrátenie, ktorý bol pridaný do krabice k objednávke.Pamätajte si, aby ste odstránili z krabice staré štítky.
2. Odneste vopred pripravený balíček na akékoľvek pobočku Packety.
4. Pokiaľ nemáte štítok na vrátenie, výrobky spolu s formulárom na vrátenie zabaľte do krabice a balík odneste na akúkoľvek pobočku Packety. Zamestnancom podacieho miesta oznámte kód: 98060025
Pozor! Nezabudnite požiadať o vydanie potvrdenia o odoslaní zásielky - tento doklad bude Váš jediný doklad o odoslaní vráteného tovaru.
Produkty zakúpené v kamennej predajni aobjednávky s osobným odberom v kamennej predajni
1. Zabaľte produkty do originálneho balenia a spoločne s formulárom vrátenia ich vložte do krabice. Pripravte si potvrdenie o platbe alebo platobný doklad.
2. Odneste zásielku do kamennej predajne v Bratislave (Eurovea Pribinova 8, Bratislava).
3. Ak odosielate na vrátenie produkty z viacerých objednávok, môžete produkty vložiť do jedného balenia.
Upozorňujeme však, že v takom prípade ku každému tovaru je potrebné dodať formulár vrátenia.
Zásielka nesmie byť odoslaná na dobierku, alebo inak ako vyššie uvedené metódy odoslania.
V takom prípade hrozí že bude balík vrátený späť odosielateľovi.
Čo sa deje po vrátení tovaru?
Overenie balíka - po prijatí balíka ho skontrolujeme s doručeným formulárom na vrátenie. Po kladnom overení od nás dostanete informácie na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Pamätajte, že vrátenie tovaru sa nevzťahuje na personalizované produkty (napr. vložky vyrobené individuálne pre zákazníka) a na produkty so znakmi používania. Podrobnosti si môžete prečítať v Obchodných podmienkach.
Vrátenie financií - suma za tovar Vám bude vrátená do 5 pracovných dní od momentu overenia Vašej zásielky. Vo výnimočných situáciách môže byť táto doba predĺžená maximálne do 14 dní.
V závislosti od toho, aký spôsob platby ste si vybrali, tou istou cestou obdržíte vrátenie financií:
- PayU/PayPal/kartou => finančné prostriedky budú vrátené prostredníctvom týchto platobných brán,
- tradičným bankovým prevodom alebo na dobierku => finančné prostriedky Vám budú vrátené na bankový účet uvedený vo formulári pre vrátenie produktu.