- Hlavná stránka
- Zákaznícke centrum
Hlavná stránka
Menu
Menu
O obchode
Pomoc
- Zákaznícke centrum
- Termín a spôsob doručenia
- Spôsob platby
- Vrátenie
- Reklamácie
- Ošetrovanie a údržba
- Veľkosti
Užitočné odkazy
Zákaznícke centrum
U nás máte renomované značky na dosah ruky! Vynaložili sme maximálne úsilie na to, aby sme pre Vás pripravili čo najširšiu ponuku. V Modivo si určite nájdete niečo pre seba. Objednávanie a vyhľadávanie produktov je veľmi jednoduché. Presvedčte sa sami - objednajte si tovar a zistite, aké je to jednoduché.
Najčastejšie otázky
Ako objednávku zmeniť alebo stornovať?
Pre akékoľvek zmeny v objednávke kontaktujte našu zákaznícku linku na čísle +421 22 1201 499 alebo nám napíšte e-mail na: info@modivo.sk Ak chcete objednávku stornovať, kliknite na odkaz nachádzajúci sa v dolnej časti potvrdzujúcej správy. V momente, keď objednávka nadobudne stav "Spracováva sa", už nie je možné objednávku stornovať.
Ako si vybrať správnu veľkosť?
V záujme dosiahnutia Vášho maximálneho komfortu sú všetky naše produkty podrobené presnému meraniu. Porovnajte individuálne veľkosti vybranej položky dostupné na stránke produktu s Vašimi mierami a užívajte si pohodlné nakupovanie.
Ako vymeniť tovar?
Ak ste dostali produkt, ktorý sa líši od objednanej položky, jednoducho ho vráťte a ihneď objednajte požadovaný tovar znova! Zvolené položky pre Vás ihneď zarezervujeme a po vykonaní platby expedujeme v priebehu 24 hod.
Kde môžem sledovať svoj balík?
Neviete sa dočkať Vašej zásielky? Premýšľate, či je už na ceste k Vám? Alebo Vás možno len zaujíma, kde sa aktuálne balík s Vašimi vytúženými kúskami práve nachádza. Nič zložité!
Vynakladáme maximálne úsilie, aby ste svoju zásielku dostali čo najrýchlejšie. Kedykoľvek môžete sledovať jej polohu. Postačí navštíviť stránku prepravcu a uviesť č. prepravného listu. Skúste, aké je to jednoduché!
Kliknite sem a skontrolujte stav objednávky
Ako vrátiť tovar?
Svoje produkty môžete vrátiť rýchlo a bezplatne. Máte na to 100 dní a proces je veľmi jednoduchý! Začíname?
1. Vyplňte formulár vrátenia tovaru, ktorý nájdete vo Vašej doručenej zásielke.
Ak nemáte formulár vrátenia, stiahnite si ho tu
2. Pokiaľ máte účet na našej stránke PRIHLÁSTE sa, prejdite do záložky VRÁTENÝ TOVAR a následne vyberte VRÁTENIE TOVARU.
Ak chcete vrátiť produkty zakúpené ako hosť(bez registrácie na účte), postupujte podľa pokynov nižšie.
3. Vyberte spôsob vrátenia tovaru zadarmo:
Pamätajte, že v žiadnom prípade zásielka nesmie byť odoslaná na dobierku, alebo inou službou, ako vrátenie kuriérom DPD.
Kuriér DPD
kuriér zadarmo priamo na adresu (objednávka kuriéra na stránke DPD).Kuriér prinesie štítok na vrátenie a po príchode potvrdí vyzdvihnutie.
1. Tovar určený pre vrátenie starostlivo zabaľte, vložte do krabice spoločne s vyplneným a podpísaným formulárom vrátenia.
2. Predtým ako balík odovzdáte kuriérovi, prosím, uistite sa, že tovar je zabalený tak, aby sa zabránilo poškodeniu pri preprave.
Vrátenie tovaru na odbernom mieste DPD
vygenerujte štítok na vrátenie pokiaľ nechcete čakať na kuriéra a odneste balík na odberné miesto Pickup (objednávka štítku pre vrátenie na stránke DPD).
Viac informácií o vrátení tovaru nájdete na našej stránke Vrátenie tovaru.
Ako môžem odstrániť svoj účet?
Ak chcete vymazať svoj účet spolu s údajmi, ktoré sa na ňom nachádzajú, kontaktujte nás, napr. sa obráťte na našu infolinku alebo nám napíšte e-mail (podrobnosti nájdete v záložke Kontakt).