Menu
O obchode
Pomoc
- Zákaznícke centrum
- Termín a spôsob doručenia
- Spôsob platby
- Vrátenie
- Reklamácie
- Ošetrovanie a údržba
- Veľkosti
Užitočné odkazy
Menu
O obchode
Pomoc
Užitočné odkazy
2 roky na podanie reklamácie
Na každý produkt v našom obchode sa vzťahuje 2-ročná záruka, vrátane produktov zakúpených počas akcie.
Záruka originality
Pri nákupe na MODIVO máte istotu, že výrobok je 100% originál a má ochranné známky.
Výrobok sa poškodil počas používania, alebo má ukrytú vadu? Môžete ho reklamovať online.
Chcete reklamovať poškodené hodinky? Pozrite sa, ako na to.
Ako podať reklamáciu online (neplatí pre hodinky)
K podaniu reklamácie budete potrebovať:
Číslo objednávky, ak bol produkt zakúpený v internetovom obchode Nájdete ho v Zákazníckom účte v záložke „Moje objednávky“ alebo v e-maile potvrdzujúcom objednávku.
Číslo faktúry/daňového dokladu, nájdete ho priamo na faktúre v e-maile o potvrdení Vašej objednávky.
Číslo bankového účtu číslo účtu vo formáte IBAN ktorý sa skladá z 24 alfanumerických znakov, v správnom formáte SK11 1111 1111 1111 1111 1111.
Jednu fotku celého produktu a maximálne 2 fotky poškodenia a podrážky.
Uistite sa, že fotografie sú jasné a zobrazujú všetky produkty a poškodenia.
O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom do 5 dní od prijatia.
Ak chcete podať reklamáciu, vyplňte online formulár. Uistite sa, že údaje vo formulári sú správne.
To nám umožní rýchlejšie overiť vašu žiadosť.
Vyplňte online formulár.
Ako reklamovať hodinky
Pri reklamácii hodiniek nám zašlite poškodené hodinky a vyplnený reklamačný formulár.
Na Vašu žiadosť odpovieme do 5 dní od prijatia produktu.
Hodinky môžete reklamovať dvoma spôsobmi:
Záruka
V rámci záruky výrobcu
K podaniu reklamácie budete potrebovať:
Číslo objednávky, ak boli hodinky zakúpené online nájdete ho v Zákazníckom účte v záložke „Moje objednávky“ alebo v e-maile potvrdzujúcom objednávku.
Číslo faktúry/ daňového dokladu, nájdete ho priamo na faktúre v e-maile potvrdena objednávky
Číslo bankového účtu ,číslo účtu vo formáte IBAN ktorý sa skladá z 24 alfanumerických znakov, v správnom formáte SK11 1111 1111 1111 1111 1111
Záručný list, ak bol priložený k hodinkám
Reklamačný formulár v papierovej forme
Reklamácia hodiniek krok po kroku:
Vytlačte a vyplňte reklamačný formulár.
Starostlivo vyplňte všetky povinné polia. Uistite sa, že uvedené informácie sú správne.
To nám umožní rýchlejšie vybaviť vašu požiadavku.
Dôležité: Starostlivo zabezpečte balík pred poškodením pri preprave.
Odoslanie tovaru zadarmo môžete realizovať prostredníctvom spoločnosti DPD.
Predtým, ako balík odošlete, prosím, uistite sa, že tovar je zabalený tak, aby sa zabránilo škodám pri preprave.
Uistite sa, že na balíku nie sú viditeľné žiadne iné štítky a balík označte nápisom REKLAMACIA.
- kuréra pre odoslanie reklamácie si možete objednať bezplatne na stránke DPD
môžete si taktiež bezplatne vygeneroať štítok pre odoslanie na odbernom mieste DPD na stránke DPD
na Vašu e-mailovú adresu po objednaní obdržíte štítok na spiatočnú prepravu.
následne odneste balík na odberné miesto DPD
Informujeme že bchodník je povinný vrátiť náklady na dodanie tovaru len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru za predpokladu, že zákazník odosiela tovar na vlastné náklady. DPD: 4.9 €
Formulár môžete obnoviť po zobrazení menu (tri bodky vpravo).
PLATFORMA RSO
Podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 524/2013 z 21. mája 2013 poskytujeme elektronické prepojenie na platformu RSO: Riešenie sporov online | Európska komisia (europa.eu), ktorá je okrem iného zdrojom informácií o formách mimosúdneho riešenia sporov.
Zákazník má podľa ZOS právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu kúpnej zmluvy. Subjektom, ktorý je oprávnený na mimosúdne riešenie sporov, ktoré môžu vzniknúť medzi podnikateľmi a spotrebiteľmi je Slovenská obchodná inšpekcia. Bližšie informácie sú dostupné na webových stránkach www.soi.sk alebo Európske spotrebiteľské centrum v SR (ESC v SR).
Bližšie informácie sú dostupné na webových stránkach www.esc-sr.sk
Pripomíname, že e-mailová adresa, prostredníctvom ktorej nás môžete kontaktovať je: info@modivo.sk