Menu
O obchode
Pomoc
- Zákaznícke centrum
- Termín a spôsob doručenia
- Spôsob platby
- Vrátenie
- Reklamácie
- Ošetrovanie a údržba
- Veľkosti
Užitočné odkazy
Objednávka u Partnera
1. Čo je MODIVO Marketplace?
Je to miesto, kde si môžete kúpiť produkty predávané osvedčenými obchodnými partnermi MODIVO.
2. Ako nakupovať na MODIVO Marketplace?
Produkty môžete pridávať do košíka ako pri bežnom nakupovaní. Každý produkt, ktorý si vyberiete, bude obsahovať informácie o predajcovi. Ak daný produkt ponúka viacero partnerov, každý z nich Vám môže navrhnúť vlastnú cenu a môžete si vybrať tú, ktorá Vám najviac vyhovuje.
3. Prečo mám spoplatnené poštovné náklady pri nákupe od partnera?
V prípade nákupu u partnera sa môžu náklady na doručenie líšiť a hodnota poštovných nákladov bude zobrazená pri vytváraní objednávky.
4. Čo znamená informácia: doručenie prostredníctvom partnera?
To znamená, že náš partner vybaví zásielku objednaného produktu a zásielku si prevezmete priamo od neho.
5. Koho môžem kontaktovať ohľadom mojej objednávky MODIVO Marketplace?
Na otázky súvisiace s Vašou objednávkou odpovedia konzultanti MODIVO. Vyberte si, ako s nami chcete hovoriť na stránke Kontakt.
6. Aké spôsoby platby sú dostupné na MODIVO Marketplace?
Za objednávky MODIVO, MODIVO Marketplace a zmiešané objednávky (od rôznych partnerov, ktoré obsahujú produkty predávané MODIVO) môžete zaplatiť jednou transakciou prostredníctvom rýchlych prevodov (PayU).
7. Moja platba zlyhala, čo môžem urobiť?
Zopakujte platbu pomocou odkazu na obnovenie platby v e-maile.
8. Bude objednávka zadaná na MODIVO Marketplace u rôznych partnerov a MODIVO odoslaná ako jeden balík?
Produkty od rôznych partnerov budú odoslané v samostatných zásielkach. Nie je možné ich kombinovať, pretože sa nenachádzajú v rovnakých skladoch.
9. Môžem si produkty objednané na MODIVO Marketplace vyzdvihnúť v predajni MODIVO?
Produkty Marketplace sú zasielané priamo od partnerov zákazníkovi a sú dostupné len v ponuke MODIVO Marketplace, preto vyzdvihnutie takejto objednávky nie je možné v kamennej predajni.
10. Musím si vytvoriť účet na zadanie objednávky na MODIVO Marketplace?
Pre zadanie objednávky na MODIVO Marketplace si nemusíte vytvoriť účet, ale musíte mať aktívnu e-mailovú adresu. Mať účet uľahčuje zadávanie objednávok, ich prezeranie a sledovanie stavu zásielok a vrátení.
11. Ako môžem zrušiť objednávku alebo časť objednávky?
Nezaplatená objednávka: Ak chcete zrušiť objednávku od nášho partnera Marketplace, za ktorú ste ešte nezaplatili – nemusíte robiť nič. Nezaplatená objednávka bude automaticky zrušená po 48 hodinách.
Zaplatená objednávka: Ak od zaplatenia objednávky u nášho partnera neuplynulo viac ako 24 hodín a chcete ju zrušiť - kontaktujte nás. Ak stav objednávky umožňuje vykonať zmeny, bude zrušená.
12. Ako vrátiť objednávku zadanú na MODIVO Marketplace?
Partneri MODIVO majú svoje vlastné zásady vrátenia tovaru. Aby bolo vrátenie jednoduchšie, každý partner pripravil pokyny na vrátenie.
Nájdete ho na niekoľkých miestach:
- V zásielke (papierová verzia).
- V e-maile potvrdzujúcom odoslanie.
- Prihlásení používatelia môžu nájsť pokyny na vrátenie vo svojom účte MODIVO.
13. Môžem vrátiť produkty objednané na MODIVO Marketplace v predajni MODIVO?
Produkty Marketplace nie je možné vrátiť v predajni. Bezplatné vrátenie by malo byť realizované priamo partnerovi, ktorý realizoval objednávku, v súlade s jeho zásadami vrátenia.
14. Môžem použiť zľavový kód v zmiešanej objednávke na MODIVO Marketplace?
Zľavové kódy a zľavové akcie dostupné v predajni MODIVO sa vzťahujú len na produkty MODIVO. Na produkty od obchodných partnerov sa nevzťahujú zľavy.
15. Je potrebné registrovať vrátenie produktov Marketplace na stránke MODIVO?
Ak chcete vrátiť produkty z ponuky Marketplace, postupujte podľa pokynov na vrátenie, ktoré partner pripojil k Vašej zásielke.
16. Môžem si vyžiadať faktúru za zrealizovanú objednávku?
V súlade s platnými predpismi nemôže predávajúci vystaviť faktúru na už zrealizovanú objednávku. Faktúru za novú objednávku môžete dostať nasledujúcimi spôsobmi:
1. Prejdite z košíka do pokladne.
2. V časti „Údaje o zákazníkovi“ vyberte možnosť „Objednávam ako firma“.
3. Pod údajmi o adrese vyberte možnosť „Vystaviť faktúru s DPH“.
4. Vyplňte údaje potrebné na vystavenie faktúry.
17. Vrátenie produktov z kategórie Beauty
Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje:
- ak je predmetom služby tovar dodávaný v uzavretom obale, ktorý nie je možné po otvorení obalu vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak bol obal po dodaní otvorený;
- ak je predmetom služby neprefabrikovaná vec vyrobená podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo slúžiaca na uspokojenie jeho individuálnych potrieb;
- ak je predmetom služby tovar, ktorý sa rýchlo kazí alebo má krátku trvanlivosť.