Reklamácie

Pri nakupovaní v našom obchode máte istotu, že dostanete na 100 % originálny produkt, ktorý disponuje všetkými ochrannými známkami. Na každý produkt sa vzťahuje 2-ročná záruka a počas tohto obdobia ho môžete reklamovať. Tomuto pravidlu podlieha celý sortiment obchodu, vrátane produktov zakúpených počas trvania akcie.
Musíte tovar reklamovať? Nič zložité! V niekoľkých krokoch zhrnieme, ako to urobiť jednoducho a efektívne.

Chceli by sme zohľadniť všetky reklamácie, ale, žiaľ, v niektorých prípadoch to urobiť nedokážeme. Musíme mať reálne dôkazy svedčiace o tom, že poškodenie vzniklo vinou výrobcu. Preto zhodnoťte stav tovaru a uistite sa, že vzniknuté chyby nie sú dôsledkom nesprávneho používania alebo nesprávnej údržby.

Nezabúdajte, že k dôvodom na reklamáciu nepatrí:

  • 1. prirodzené opotrebovanie tovaru
  • 2. mechanické poškodenie
  • 3. výber nesprávnej veľkosti
  • 4. svojpomocné vykonávanie opráv
  • 5. používanie, ktoré nie je v súlade s odporúčaním
  • 6. nedodržiavanie inštrukcií týkajúcich sa čistenia
  • 7. neprispôsobenie teploty pri žehlení
  • 8. nesprávne ošetrovanie obuvi, príp. jeho zanedbanie
  • 9. vonkajšie faktory - napr. deformácie a odlepovanie materiálu v dôsledku sušenia obuvi pri zdrojoch tepla
  • 10. mechanické pranie obuvi
  • 11. rozdiely vo farbe/štruktúre kože vyplývajúce z jej prirodzených vlastností
  • 12. zafarbenie vyskytujúce sa v topánke s prirodzene farbenou podšívkou

Ak ste si istý, že tovar spĺňa podmienky reklamácie, stiahnite si reklamačný formulár pre oblečenie a obuv, vyplňte ho a vložte do škatule spolu s reklamovanými produktmi.

Ako reklamovať?

1. Stiahnite si príslušný reklamačný formulár na oblečenie a obuv a vyplňte ho.

2. Vyššie uvedený reklamačný formulár (stiahnite) a vyplňte, prosím, nasledovné údaje:

  1. a. dôvod reklamácie

  2. b. popis tovaru, ktorý reklamujete

  3. c. číslo bankového účtu

  4. d. navrhovaný spôsob riešenia pri schválenej reklamácii navrhované spôsoby:

-výmena za iný tovar

-vrátenie finančných prostriedkov

-oprava reklamovaného tovaru

3. Vyplnený formulár spolu s číslom objednávky a foto-dokumentáciou poškodeného modelu nám odošlite na emailovú adresu: reklamacie@eobuv.sk

4. Vaša online reklamácia bude spracovaná v našom reklamačnom centre. O jej riešení Vás budeme informovať e-mailom.

5. Ak zistíme, že váš nárok na reklamáciu je opodstatnený, požiadame vás, aby ste zásielku odoslali prostredníctvom objednávky DPD kuriéra alebo odoslaním prostredníctvom Parcelshopu. Odoslanie tovaru je možné objednať na stránke: RETURN MY PARCEL Reklamovaný tovar musí byť odoslaný čistý a mechanicky nepoškodený.

6. Hneď ako reklamácia dorazí do nášho reklamačného centra, pokúsime sa tovar opraviť alebo vymeniť a v prípade, ak to nie je možné, ponúkame jednu z možností stanovených zákonom (náhrady, zníženie ceny atď.)

7. Náhradný produkt, opravená obuv, vám bude odoslaná prostredníctvom kuriérskej služby, zatiaľ čo suma, ktorá sa má vrátiť, sa vráti na číslo účtu uvedené na reklamačnom formulári. 

Posúdenie reklamácie

1. Ak Vaša reklamácia získa status “uznaná”, ponúkneme Vám: výmenu tovaru, jeho opravu alebo vrátenie finančných prostriedkov.

2. Ak Vaša reklamácia získa status “čiastočne uznaná”, ponúkneme Vám zníženie ceny produktu.

3. V prípade, že Vaša reklamácia bude uznaná za neopodstatnenú alebo nebudeme môcť splniť Vaše očakávania, reklamácia bude “zamietnutá”. Tovar Vám bude vrátený.

Najčastejšie otázky

Ako vrátiť tovar?

1. Prihláste sa do svojho účtu na https://modivo.sk a následne prejdite do záložky “Vrátenie”. Ak nemáte účet, prejdite na https://modivo.sk/vratenie-a-vymena a kliknite na “Vráťte tovar”.

2. Vyplňte údaje, zaznačte produkty, ktoré chcete vrátiť a následne vyberte dôvod vrátenia tovaru.

3. V prípade vrátenia tovaru si môžete kuriéra objednať priamo na stránke : https://www.return-my-parcel.com/dpd-sk/eo-modivo

4. Vyplnený a podpísaný formulár vrátenia tovaru vložte do balíka. Ak potrebujete nový formulár, môžete si ho vytlačiť online vo Vašom účte alebo si ho stiahnite tu.

5. Produkt, ktorý chcete vrátiť, dobre zabezpečte a vložte do škatule spolu s vyplneným formulárom vrátenia tovaru. Nezabúdajte na to, že tovar musí byť s neporušenými štítkami či etiketami.

6. Balík odovzdajte kuriérovi.

Kde môžem sledovať svoj balík?

Neviete sa dočkať Vašej zásielky? Premýšľate, či je už na ceste k Vám? Alebo Vás možno len zaujíma, kde sa aktuálne balík s Vašimi vytúženými kúskami práve nachádza. Nič zložité!

Vynakladáme maximálne úsilie, aby ste svoju zásielku dostali čo najrýchlejšie. Kedykoľvek môžete sledovať jej polohu. Postačí navštíviť stránku prepravcu a uviesť č. prepravného listu.

Skúste, aké je to jednoduché!

Kliknite sem a skontrolujte stav objednávky

Ako vymeniť tovar?

Ak ste dostali produkt, ktorý sa líši od objednanej položky, jednoducho ho vráťte a ihneď objednajte požadovaný tovar znova! Zvolené položky pre Vás ihneď zarezervujeme a po vykonaní platby expedujeme v priebehu 24 hod.

Ako si vybrať správnu veľkosť?

V záujme dosiahnutia Vášho maximálneho komfortu sú všetky naše produkty podrobené presnému meraniu. Porovnajte individuálne veľkosti vybranej položky dostupné na stránke produktu s Vašimi mierami a užívajte si pohodlné nakupovanie.

Ako objednávku zmeniť alebo stornovať?

Pre akékoľvek zmeny v objednávke kontaktujte našu zákaznícku linku na čísle +421 22 1201 499 alebo nám napíšte e-mail na: info@modivo.sk Ak chcete objednávku stornovať, kliknite na odkaz nachádzajúci sa v dolnej časti potvrdzujúcej správy. V momente, keď objednávka nadobudne stav "Spracováva sa", už nie je možné objednávku stornovať.

Platforma RSO

Podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online sprístupňujeme elektronický odkaz na platformu RSO: ec.europa.eu/odr. Platforma RSO predstavuje o. i. zdroj informácií ohľadom mimosúdneho riešenia sporov, ktoré môžu eventuálne vzniknúť medzi podnikateľmi a spotrebiteľmi. Okrem toho pripomíname našu elektronickú adresu, prostredníctvom ktorej sa s nami môžete skontaktovať: info@modivo.sk.