Objednávka

Vždy sa snažíme, aby k Vám objednávka dorazila čo najskôr. Objednávky odosielame spravidla do 24 hodín.


Dodacia lehota závisí od zvoleného spôsobu dopravy.
Nezabúdajte, že dodacie lehoty nezahŕňajú soboty, nedele a sviatky.


V prípade platby bankovým prevodom sa termín realizácie objednávky predlžuje o dobu zaúčtovania platby na náš účet. O každom kroku spracovania objednávky Vás informujeme zaslaním e-mailovej správy.
Stav objednávky si môžete overiť po prihlásení sa do Vášho zákazníckeho účtu.



Realizácia objednávky

Ako vyhľadať produkt?

Do vyhľadávača zadajte názov produktu, ktorý hľadáte. Dostupné filtre Vám uľahčia hľadanie ideálneho modelu. Produkty môžete vyhľadávať podľa typu, značky, farby, veľkosti a podľa ďalších parametrov.

Ako vytvoriť objednávku?
    • 1. Vyberte produkt a ak je to potrebné, aj jeho farbu.
    • 2. Vyberte veľkosť.
    • 3. Kliknite na tlačidlo "Pridať do košíka".
    • 4. Pridajte do košíka toľko produktov, koľko chcete.
    • 5. Keď sa rozhodnete svoj nákup dokončiť, prejdite do košíka podľa príslušných pokynov. Tu nájdete celý zoznam Vašich nákupov.
    • 6. Ak chcete vytvoriť objednávku, prihláste sa do svojho účtu (alebo si ho vytvorte). Objednávka bez registrácie zákazníckeho účtu je taktiež možná. V tom prípade jednoducho vyplňte údaje kupujúceho.
    • 8. Prečítajte si Pravidlá a Zásady ochrany osobných údajov a nakoniec kliknite na pole "Objednať a zaplatiť".

Pssst...V skutočnosti je to omnoho jednoduchšie, ako sa zdá!

Aký je termín dodania objednávky?

Vždy sa snažíme, aby k Vám objednávka dorazila čo najskôr.

Celková doba realizácie objednávky zahŕňa jej prípravu na odoslanie a doručenie.
Objednávky pripravujeme a odosielame obvykle v priebehu 24 hod.
Dodacia lehota závisí od zvoleného spôsobu dopravy.

Nezabúdajte, že doručovacie lehoty nezahŕňajú soboty, nedele a sviatky.

V prípade platby bankovým prevodom sa termín realizácie objednávky predlžuje o dobu zaúčtovania platby na náš účet. O každom kroku spracovania objednávky Vás informujeme zaslaním e-mailovej správy.
Stav objednávky si môžete overiť po prihlásení sa do Vášho zákazníckeho účtu.

Aké sú označenia stavu objednávok?

Nová objednávka – Vaša objednávka bola prijatá a momentálne prebieha jej overovanie.

Čaká sa na overenie platby – Čakáme na Vašu platbu. Po uplynutí 10 dní bude neuhradená objednávka automaticky zrušená.

Vybavuje sa – objednaný produkt sa prepravuje z externého skladu. Predpokladaná doba dodania je 2 až 3 pracovné dni.

Spracováva sa – Vaša objednávka je pripravená na odoslanie do expedičného skladu za účelom overenia výrobku a jeho obalu.

Odoslaná – Objednávka bola odovzdaná prepravcovi a všetko je už v rukách zvoleného prepravcu. V tomto momente čaká na vyzdvihnutie kuriérom alebo je už na ceste k Vám.

Stornovaná – Objednávka bola zrušená z dôvodu uplynutia lehoty na uhradenie objednávky alebo bola zrušená na Vašu žiadosť. Stornovanú objednávku už nie je možné obnoviť. Tovar sa na našich stránkach objaví znova do 24 hodín.

Vrátená – Vami vrátený tovar prešiel procesom overenia. Do 3 až 5 pracovných dní by sa finančné prostriedky mali objaviť na účte, ktorý ste uviedli.

Neprevzatá – stav objednávky, kedy uplynula doba na vyzdvihnutie zásielky alebo si zásielku zákazník neprevzal a vrátila sa späť do nášho skladu. Ak máte záujem o objednaný produkt, vytvorte prosím novú objednávku.